fredag 16 april 2010

Dubbel trubbel

I kapitel ett ringer Sebastians mobil. Det är David.
I kapitel fem ringer Sebastians mobil. Det är David.
I kapitel tre sitter Jonathan på en bänk, och Sebastian sätter sig bredvid honom. David stör dem.
I kapitel fem sitter Jonathan på en bänk, och Sebastian sätter sig bredvid honom. David stör dem.

Jag tror jag kommer undan med telefonsamtalen.
Det kanske bara är jag som märker det för att jag är perfektionist när det gäller sådana här grejer. Hoppas jag i alla fall.

Bänkarna är det värre med. Kanske ska jag låta Jonathan sitta vid ett bord första gången? Bänken är nog mer viktigt andra gången. Davids störning är det också ännu värre med. Det får inte bli tjatigt. Men det kanske inte heller märks?

Beslut: Första bänken blir ett bord. David får ringa två gånger, en för att vi ska gilla honom, och en för att vi ska hata honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Spam raderas alltid. Irrelevant skit om att "läs min blogg för att vinna grejer", raderas också.

Allt annat läses!